Obserwatorzy

DAWNO TEMU W PARYŻU MODNA DAMA UDAŁA SIĘ D MODYSTKI, ABY ZAMÓWIĆ NAKRYCIE GŁOWY - OSTATNI KRZYK MODY. MODYSTKA OWO NAKRYCIE WYKONAŁA ZUŻYWAJĄC 5 METRÓW WSTĄŻKI. KIEDY DAMA USŁYSZAŁA CENĘ, Z OBURZENIEM ZAWOŁAŁA: CO!!! 300 FRANKÓW ZA 5 METRÓW WSTĄŻKI??!! PANI CHYBA OSZALAŁA!! NA TO MODYSTKA KILKOMA SPRAWNYMI RUCHAMI ROZPRUŁA PIĘKNY CZEPEK, ZWINĘŁA WSTĄŻKĘ, PODAŁA OBURZONEJ DAMIE I POWIEDZIAŁA: ZAPŁATA JEST ZA MOJE UMIEJĘTNOŚCI I PRACĘ, WSTĄŻKĘ DAJĘ PANI GRATIS!!!

poniedziałek, 12 października 2015

Wymiana naparstkowa

Jakiś czas temu umówiłam się na wymianę naparstkami z Emą z Portugalii.
W zeszłym tygodniu dotarła do mnie paczuszka z Portugalii. 

Dopiero teraz mam czas żeby coś wrzucić. Sporo się tego nazbierało, więc hurtowo posty potworzyłam :) i się same dodają :) Bardzo fajna opcja!!

A teraz paczuszka i jej zawartość. Musze powiedzieć, że paczka została wysłana w czwartek rano a do mnie doszła już w poniedziałek z samego rana!! Można?? 


Ściereczka z kogutem - to chyba jakiś narodowy symbol :) ten kogucik, 
bo i na naparstku też widnieje. 



Najważniejsza część paczki - śliczne naparstki!!


A to bardzo fajny igielnik w kształcie kapelusza zrobionego na naparstku!! Już był ze mną na szyciu kołderek, o czym w kolejnym poście. 



Wymiana bardzo udana, już Ema zapowiedziała kolejną kiedyś. 

A na koniec stosik książek, które znowu do mnie dotarły.





Niestety miejsce na półkach mi się skończyło :((((( 

4 komentarze:

  1. Cudowne!
    U mnie książki nie leżą już na półkach, tylko stosami pod ścianami...
    Paczuszka dla Ciebie spakowana i ciągle leży na biurku :( Wybranie się na pocztę w mojej sytuacji jest na razie nierealne :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Super wymianka :) Ja na Święta Bożego Narodzenia
    jestem do wymianki zapisana :D Twoje zdobycze cudne ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne naparstki :) Taki stosik to marzenie :)
    Zapraszam do siebie :)
    http://elementymojegozycia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Tłumacz

Archiwum bloga

Uszyj Jasia

Kołderki za jeden uśmiech