Obserwatorzy

DAWNO TEMU W PARYŻU MODNA DAMA UDAŁA SIĘ D MODYSTKI, ABY ZAMÓWIĆ NAKRYCIE GŁOWY - OSTATNI KRZYK MODY. MODYSTKA OWO NAKRYCIE WYKONAŁA ZUŻYWAJĄC 5 METRÓW WSTĄŻKI. KIEDY DAMA USŁYSZAŁA CENĘ, Z OBURZENIEM ZAWOŁAŁA: CO!!! 300 FRANKÓW ZA 5 METRÓW WSTĄŻKI??!! PANI CHYBA OSZALAŁA!! NA TO MODYSTKA KILKOMA SPRAWNYMI RUCHAMI ROZPRUŁA PIĘKNY CZEPEK, ZWINĘŁA WSTĄŻKĘ, PODAŁA OBURZONEJ DAMIE I POWIEDZIAŁA: ZAPŁATA JEST ZA MOJE UMIEJĘTNOŚCI I PRACĘ, WSTĄŻKĘ DAJĘ PANI GRATIS!!!

niedziela, 15 listopada 2015

dwa w jeden dzień..

Skończyć dwa hafty w jeden dzień - bezcenne :)
To nic, że nieduże. Ważne, że skończone. I że można zacząć kolejny :)

Tak się złożyło, że wczoraj wieczorem miałam wenę i czas na haftowanie. 
I skończyłam królika i perfumki :)

Królik dla Gabrysi - chrześnicy Mojego Męża. 





I dwa z serii.


I zaczęłam kluczyk - ostatni z serii. 


Wszystko zawiśnie w sypialni tuż przy moim łóżku. W ramkach z Ikei. 

* * * * *

No i koniecznie muszę się pochwalić haftującą Julką. 
Dla tych, co nie wiedzą, Julka 31 gudnia skończy 6 lat. 

To jej pierwsze krzyżyki - nauka. 


A to pierwszy poważny hafcik - na plastikowej kanwie. 



I plany na najbliższy czas... mojego projektu, bo dwie kartki z flagami gdzieś mi wcięło.






A to na później, jak będą jeszcze chęci do haftowania. 





Na kanwie plastikowej haftuje się łatwiej, bo jest tylko jedna dziurka, w którą trzeba wbić igłę, dlatego jej taką zaproponowałam. Do tego będą nowe magnesy na lodówkę... Stąd większa motywacja. 

8 komentarzy:

  1. A do tego świetny sposób na ułatwienie nauki flag konkretnych państw. Super!

    OdpowiedzUsuń
  2. Mój synek (6) też zapałał miłością do xxx . Ćwiczy na plastikowej kanwie. Pomysł z flagami świetny- muszę mu pokazać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, łatwo się haftują i przy okazji się uczy :)

      Usuń
  3. Króliczek cudny.
    Julka bardzo zdolna, jakie równiutkie xxxxxx :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne te nowe hafty! :) No i wielkie gratulacje dla Julci!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Słodziutki królik. Pasje małoletnich popieram - moje też się garną, ale jeszcze nie są tak skoordynowane / skupione, żeby bez pomocy cały krzyżyk powstał. No ale one dopiero 4 mają.

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne hafty.
    Gratulacje dla Julci :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Tłumacz

Archiwum bloga

Uszyj Jasia

Kołderki za jeden uśmiech