Obserwatorzy

DAWNO TEMU W PARYŻU MODNA DAMA UDAŁA SIĘ D MODYSTKI, ABY ZAMÓWIĆ NAKRYCIE GŁOWY - OSTATNI KRZYK MODY. MODYSTKA OWO NAKRYCIE WYKONAŁA ZUŻYWAJĄC 5 METRÓW WSTĄŻKI. KIEDY DAMA USŁYSZAŁA CENĘ, Z OBURZENIEM ZAWOŁAŁA: CO!!! 300 FRANKÓW ZA 5 METRÓW WSTĄŻKI??!! PANI CHYBA OSZALAŁA!! NA TO MODYSTKA KILKOMA SPRAWNYMI RUCHAMI ROZPRUŁA PIĘKNY CZEPEK, ZWINĘŁA WSTĄŻKĘ, PODAŁA OBURZONEJ DAMIE I POWIEDZIAŁA: ZAPŁATA JEST ZA MOJE UMIEJĘTNOŚCI I PRACĘ, WSTĄŻKĘ DAJĘ PANI GRATIS!!!

niedziela, 1 listopada 2015

Kolejne hafty wiszą...

Ostatnio udało mi się powiesić kilka nowych haftów. 
W zasadzie hafty są stare tylko wreszcie doczekały się ramki i powieszenia na ścianie. 

Na początek Żuraw Gdański i ratusz w Sandomierzu




Tu już na ścianie.  


A to inna ściana, na której zawisły dwa nowe hafty... 


A to moja główna ściana z różnymi haftami... też co nieco przybyło. 


Tak w ogóle to przymierzam się do wystawy swoich haftów. Stąd te oprawy. Żebym miała co pokazać. Planowany termin: styczeń-luty, Gminna Biblioteka Publiczna w Komorowie. 
Mam nadzieję, że się uda. 

4 komentarze:

  1. Wspaniałe widoczki...widać,że pracochłonne hafciki:)
    Za to jaki efekt !
    Podziwiam i ciepło pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzymam kciuki za wystawę. Ja swoją miałam w tym roku i jest to naprawdę mega wydarzenie! Człowiekowi rośnie ego i chęć do dalszej pracy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam tę sepiową serię z miastami :)

    OdpowiedzUsuń

Tłumacz

Archiwum bloga

Uszyj Jasia

Kołderki za jeden uśmiech