Obserwatorzy

DAWNO TEMU W PARYŻU MODNA DAMA UDAŁA SIĘ D MODYSTKI, ABY ZAMÓWIĆ NAKRYCIE GŁOWY - OSTATNI KRZYK MODY. MODYSTKA OWO NAKRYCIE WYKONAŁA ZUŻYWAJĄC 5 METRÓW WSTĄŻKI. KIEDY DAMA USŁYSZAŁA CENĘ, Z OBURZENIEM ZAWOŁAŁA: CO!!! 300 FRANKÓW ZA 5 METRÓW WSTĄŻKI??!! PANI CHYBA OSZALAŁA!! NA TO MODYSTKA KILKOMA SPRAWNYMI RUCHAMI ROZPRUŁA PIĘKNY CZEPEK, ZWINĘŁA WSTĄŻKĘ, PODAŁA OBURZONEJ DAMIE I POWIEDZIAŁA: ZAPŁATA JEST ZA MOJE UMIEJĘTNOŚCI I PRACĘ, WSTĄŻKĘ DAJĘ PANI GRATIS!!!

poniedziałek, 14 grudnia 2015

Kiermasz rękodzieła i naparstki

Jestem :) Ale to, że mnie długo nie było nie znaczy, że nic nie robię i nic się nie dzieje. 

W sobotę na przykład byłyśmy z Julka w szkole na kiermaszu rękodzieła. Miał być taki ogólny, ale było sporo motywów bożonarodzeniowych. Tatuś nas rano przywiózł, potem nas po południu odebrał :) Było bardzo fajnie, naoglądałam się cudnych rzeczy mnóstwo. 
Nawet był ruch przy moim stoisku... 
Najbardziej się zachwycali mamy wiankami ze starych książek :)


Jula dzielnie mi pomagała :) ale głownie bawiła się z koleżankami. 






 

Lubię takie spotkania, bo można poznać rożne ciekawe osoby, 
które są podobnie zakręcone jak ja i robią inne piękne rzeczy. 
Czasem sama też sobie coś kupuję. 

Pochwalę się znowu porcją naparstków, które sobie zakupiłam na Allegro w przypływie gotówki :)

3 z Bolesławca dla mnie i 4 na wymianę


jeden z Malty


4 z kwiatkami i motylkami


4 takie różne


i 3 takie ładne, porcelanowe, angielskie


Tak na prawdę, to kupiłam je wszystkie (zestaw 12 sztuk) dla tego jednego z miesiącem Marcem. 
A te z Bolesławca przy okazji, bo były w dobrej cenie. 

Na dziś to tyle... w następnym poście trochę xxx. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Tłumacz

Archiwum bloga

Uszyj Jasia

Kołderki za jeden uśmiech