Obserwatorzy

DAWNO TEMU W PARYŻU MODNA DAMA UDAŁA SIĘ D MODYSTKI, ABY ZAMÓWIĆ NAKRYCIE GŁOWY - OSTATNI KRZYK MODY. MODYSTKA OWO NAKRYCIE WYKONAŁA ZUŻYWAJĄC 5 METRÓW WSTĄŻKI. KIEDY DAMA USŁYSZAŁA CENĘ, Z OBURZENIEM ZAWOŁAŁA: CO!!! 300 FRANKÓW ZA 5 METRÓW WSTĄŻKI??!! PANI CHYBA OSZALAŁA!! NA TO MODYSTKA KILKOMA SPRAWNYMI RUCHAMI ROZPRUŁA PIĘKNY CZEPEK, ZWINĘŁA WSTĄŻKĘ, PODAŁA OBURZONEJ DAMIE I POWIEDZIAŁA: ZAPŁATA JEST ZA MOJE UMIEJĘTNOŚCI I PRACĘ, WSTĄŻKĘ DAJĘ PANI GRATIS!!!

sobota, 14 maja 2016

Drobne hafty w trakcie...

W trakcie haftowania magnolii i w ogóle dużych haftów, czasami lubię coś małego zrobić. 
Tak dla odmiany, żeby mi się duże nie znudziło. 

A że od jakiegoś czasu mam tylko jeden duży haft na tamborku, mogę sobie na to pozwolić. 

Może najpierw pokażę szafirki z passe-partout. Dwa zdjęcia w różnym świetle. 



Musicie mi uwierzyć na słowo, że na żywo wyglądają w niej ślicznie. 

Zgłosiłam je na linkowe party u Diany. 



I baranki w zielonym passe-partout.


 * * * * * *

Tuż po skończeniu magnolii, we wtorek zabrałam się za takie malutkie hafciki, które nazwałam roboczo "Przyjaciele lasu".  Będą z nich magnesy na lodówkę. 

Wszystkich zwierzątek jest 5, ja w ciągu jednego dnia zrobiłam 4. 
Brakuje mi tylko jeżyka. 




Jeżyk już skończony ale zdjęcia się jeszcze nie doczekał. 

 * * * * * * *

A na koniec nowy, niewielki hafcik, który mi się zachciało zrobić.







 Mam taką okrągłą, drewnianą ramkę. 
Mam nadzieję, że się do niej zmieści ten haft...

Na razie nie zaczynam większego haftu. Dokończę sobie ten... 
No chyba że zmienię zdanie :)

10 komentarzy:

  1. Śliczne hafciki:) Taka mała uwaga do wpisu, popraw proszę błąd ortograficzny. "Pokarzę" ma zdecydowanie gorsze znaczenie niż "pokażę". A Twoje prace nie są dla nas karą a przyjemnością.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie się zastanawiałam nad tym wyrazem...

      Usuń
  2. Fantastyczne hafciki, też czasami przerywam sobie coś dużego, czymś małym :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie hafciki bardzo ładne !

    OdpowiedzUsuń
  4. cudowne uwielbiam szafirki, a te zwierzaki przesładkie

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne hafciki
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Słodkie te zwierzątka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Urocze małe hafciki:) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Tłumacz

Archiwum bloga

Uszyj Jasia

Kołderki za jeden uśmiech