Obserwatorzy

DAWNO TEMU W PARYŻU MODNA DAMA UDAŁA SIĘ D MODYSTKI, ABY ZAMÓWIĆ NAKRYCIE GŁOWY - OSTATNI KRZYK MODY. MODYSTKA OWO NAKRYCIE WYKONAŁA ZUŻYWAJĄC 5 METRÓW WSTĄŻKI. KIEDY DAMA USŁYSZAŁA CENĘ, Z OBURZENIEM ZAWOŁAŁA: CO!!! 300 FRANKÓW ZA 5 METRÓW WSTĄŻKI??!! PANI CHYBA OSZALAŁA!! NA TO MODYSTKA KILKOMA SPRAWNYMI RUCHAMI ROZPRUŁA PIĘKNY CZEPEK, ZWINĘŁA WSTĄŻKĘ, PODAŁA OBURZONEJ DAMIE I POWIEDZIAŁA: ZAPŁATA JEST ZA MOJE UMIEJĘTNOŚCI I PRACĘ, WSTĄŻKĘ DAJĘ PANI GRATIS!!!

wtorek, 31 maja 2016

Kwiatków ciąg dalszy i nowy haft!!

Witam po mile spędzonym na działce, długim weekendzie. 
No i bardzo pracowitym, ponieważ w niedziele będziemy na festynie 
i musiałam przygotować trochę rzeczy na stoisko z rękodziełem. 

Ale o tym innym razem. Dziś chciałam pokazać przedostatnie zdjęcia moich uroczych kwiatków. 
Ostatnie będą jak uszyje z nich organizer na haft. Ale kiedy to nastąpi, nie wiem. 

Na razie skończyłam wszystkie kwiatki i główny haft, który będzie na froncie, na okładce.  

Pięknie wszystko wyszło. Tak niebieściutko... Mam nadzieję, że zanim dojdzie do uszycia tego organizera, nie zmienia zdania i hafty nie pójdą na inny cel. 

Te dwa zdjęcia zrobiłam po tym, jak uzupełniłam hafty o brakujący, ciemnofioletowy kolor. 



A tu zdjęcie z żółciutkim bratkiem. 


I już gotowy okrągły haft. Tylko nieco pomięty. 









A tu już wszystkie razem, w promieniach słońca, przebijającego się przez brzozę. 


Jakiś pomysł na kolory i uszycie kołacze mi się po głowie... 
Ale obawiam się, że nie zdążę zrealizować go przed wyjazdem. 

Póki co zaczęłam nowy haft :)
Jak ja to lubię. 

Będzie to duży haft, który zawiśnie w kuchni, w dziurze, która na niego czeka. 


A mam już tyle...



Ale nie do końca podobają mi się kolory. Na zdjęciu są inne, niż na moim hafcie. 
Nie są takie delikatne. Mam nadzieję, że po skończeniu będzie ładny. 

7 komentarzy:

  1. Wszystkie prace są niebanalne i eleganckie, jestem pod ogromnym wrażeniem i pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hafty są śliczne. Kwiatki są bardzo delikatne, wyglądają uroczo.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne prace! Piękne kolorki, takie delikatne i olśniewające!
    ___________________________________
    Pozdrawiam serdecznie!!!
    http://hafciarkablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Urocze hafciki! Ja mam całą szufladę haftów, na które nie mam pomysłu jak je zagospodarować, bo nie chcę wszystkich po prostu wieszać na ścianach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładny ten niebieski wzorek, ciekawe jak zaprezentuje się organizer! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piękne te hafty, naprawdę, niebywały talent!

      Usuń
  6. Świetny haft się zapowiada! Lubię takie klimaty :)

    OdpowiedzUsuń

Tłumacz

Archiwum bloga

Uszyj Jasia

Kołderki za jeden uśmiech