Obserwatorzy

DAWNO TEMU W PARYŻU MODNA DAMA UDAŁA SIĘ D MODYSTKI, ABY ZAMÓWIĆ NAKRYCIE GŁOWY - OSTATNI KRZYK MODY. MODYSTKA OWO NAKRYCIE WYKONAŁA ZUŻYWAJĄC 5 METRÓW WSTĄŻKI. KIEDY DAMA USŁYSZAŁA CENĘ, Z OBURZENIEM ZAWOŁAŁA: CO!!! 300 FRANKÓW ZA 5 METRÓW WSTĄŻKI??!! PANI CHYBA OSZALAŁA!! NA TO MODYSTKA KILKOMA SPRAWNYMI RUCHAMI ROZPRUŁA PIĘKNY CZEPEK, ZWINĘŁA WSTĄŻKĘ, PODAŁA OBURZONEJ DAMIE I POWIEDZIAŁA: ZAPŁATA JEST ZA MOJE UMIEJĘTNOŚCI I PRACĘ, WSTĄŻKĘ DAJĘ PANI GRATIS!!!

poniedziałek, 23 maja 2016

Nasz balkon

Dziś chciałam Wam pokazać nasz balkon. 
Mamy go aż 26 m kw, więc jest pole do popisu. 

Jak tylko zrobiło się ciepło, udaliśmy się do sklepu ogrodniczego i kupiliśmy krzaczki, kwiatki, doniczki a w późniejszym terminie pelargonie (aż 33 sztuki, bo na murku mieści się 11 doniczek). 
Wszystko, co se dało, malowaliśmy na biało. Stół i krzesła wiklinowe jeszcze w zeszłym roku. 
Teraz trzeba je odświeżyć. 

Mam jeszcze do pomalowania drewniane skrzynki, ale nie mam kiedy dokończyć. 

Jak byliśmy u babci, znalazłam na strychu gliniany garnek - posadziłam w nim niezapominajki, metalową bańkę na mleko i okrągły szydełkowy obrus. 
Mąż mój w starym domu znalazł konewkę i wyżymaczkę. 

Brakuje już tylko tych moich białych skrzynek i wolnego czasu, żeby usiąść na balkonie i wszystkim nacieszyć oko. 












* * * * * * * * *

A na koniec chciałam się jeszcze pochwalić, już trochę po czasie, 
kolejnym wyróżnieniem mojego haftu. 

A mianowicie moja magnolia stała się tłem w Hafciarskim Party #18 :)

4 komentarze:

  1. Wow ogromny balkon! Niestety ja nie mam balkonu,a na dodatek okna w IE otwierają się na zewnątrz i to tylko boczne skrzydła ,a reszta nie jest otwieralna,więc o kwiatach na parapetach można pomarzyć. Jedynie w kuchni i salonie mogę zaszaleć bo są na parterze.

    OdpowiedzUsuń
  2. Oooo jaki duży balkon! Masz gdzie odpoczywać.

    OdpowiedzUsuń

Tłumacz

Archiwum bloga

Uszyj Jasia

Kołderki za jeden uśmiech