Obserwatorzy

DAWNO TEMU W PARYŻU MODNA DAMA UDAŁA SIĘ D MODYSTKI, ABY ZAMÓWIĆ NAKRYCIE GŁOWY - OSTATNI KRZYK MODY. MODYSTKA OWO NAKRYCIE WYKONAŁA ZUŻYWAJĄC 5 METRÓW WSTĄŻKI. KIEDY DAMA USŁYSZAŁA CENĘ, Z OBURZENIEM ZAWOŁAŁA: CO!!! 300 FRANKÓW ZA 5 METRÓW WSTĄŻKI??!! PANI CHYBA OSZALAŁA!! NA TO MODYSTKA KILKOMA SPRAWNYMI RUCHAMI ROZPRUŁA PIĘKNY CZEPEK, ZWINĘŁA WSTĄŻKĘ, PODAŁA OBURZONEJ DAMIE I POWIEDZIAŁA: ZAPŁATA JEST ZA MOJE UMIEJĘTNOŚCI I PRACĘ, WSTĄŻKĘ DAJĘ PANI GRATIS!!!

sobota, 2 lipca 2016

Kościółek (2)

Dziś postanowiłam pokazać postępy w moim aktualnie haftowanym, dużym hafcie.  

Na początku kolory wydawały mi się kiepskie w porównaniu z tym co na zdjęciu, ale jak zrobiłam kawałek frontu, z drzewem, konturami, to wygląda całkiem przyzwoicie. 



Kolory zupełnie inne niż na zdjęciu. Ale nie wygląda tak źle. Niżej porównanie. 




Całkiem przyjemnie się haftuje, ale jeszcze sporo przede mną :)

17 komentarzy:

  1. Na tym etapie juz wygląda pięknie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny haft się zapowiada!
    Powodzenia!
    ___________________________________
    Pozdrawiam serdecznie!!!
    http://hafciarkablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolory są chyba mocniejsze niż na zdjęciu, albo to mój monitor, ale będzie ładnie:-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniały jest już teraz...po skończeniu będziesz miała cudowną ozdobę ściany :)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. zapowiada się bardzo fajny hafcik :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Twoje kolory są według mnie bardziej nasycone i dlatego obraz będzie dużo ładniejszy...czekam z niecierpliwością na więcej...

    OdpowiedzUsuń
  7. będzie śliczny :) życzę wytrwałości :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Już teraz zapowiada się piękny obraz, czekam na kolejne relacje, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Tłumacz

Archiwum bloga

Uszyj Jasia

Kołderki za jeden uśmiech