Obserwatorzy

DAWNO TEMU W PARYŻU MODNA DAMA UDAŁA SIĘ D MODYSTKI, ABY ZAMÓWIĆ NAKRYCIE GŁOWY - OSTATNI KRZYK MODY. MODYSTKA OWO NAKRYCIE WYKONAŁA ZUŻYWAJĄC 5 METRÓW WSTĄŻKI. KIEDY DAMA USŁYSZAŁA CENĘ, Z OBURZENIEM ZAWOŁAŁA: CO!!! 300 FRANKÓW ZA 5 METRÓW WSTĄŻKI??!! PANI CHYBA OSZALAŁA!! NA TO MODYSTKA KILKOMA SPRAWNYMI RUCHAMI ROZPRUŁA PIĘKNY CZEPEK, ZWINĘŁA WSTĄŻKĘ, PODAŁA OBURZONEJ DAMIE I POWIEDZIAŁA: ZAPŁATA JEST ZA MOJE UMIEJĘTNOŚCI I PRACĘ, WSTĄŻKĘ DAJĘ PANI GRATIS!!!

piątek, 29 lipca 2016

Wymiana z Josefiną z Meksyku

Życie bez wymianek naparstkowych jest nudne. Szczególnie jeśli chodzi meksykański naparstki... Dlatego też umówiłam się na kolejną wymianę, tym razem z Josefiną z Meksyku. 

Josefina wybrała sobie naparstki 3D z aniołkami. Do tego dorzuciłam ręcznie haftowany woreczek z literką J z lawendą, bransoletkę, magnes, kartkę, zakładkę z warszawskiego ZOO, taką wełnianą bransoletkę i kilka krówek z Milanówka. 




Niestety bardzo długo trwało, zanim paczka przyszła do Josefiny - cały miesiąc...

Ja natomiast swoja otrzymała dosyć szybko. A oto co zawierała...




Uwielbiam naparstki z Meksyku, te sówki i meksykańskie pary zawsze mi się podobały, jak oglądałam zdjęcia na FB. Teraz mogę cieszyć się własnymi okazami!!

Po niedzieli przygotowuję i wysyłam kolejne dwie paczki z naparstkami. Obydwie do Hiszpanii, ale jedna wymiana będzie międzykontynentalna... będą w niej naparstki z Chin, Indii, Ekwadoru, Meksyku, Hiszpanii... Same cudeńka i znowu od mercedes :) 

3 komentarze:

Tłumacz

Archiwum bloga

Uszyj Jasia

Kołderki za jeden uśmiech