Obserwatorzy

DAWNO TEMU W PARYŻU MODNA DAMA UDAŁA SIĘ D MODYSTKI, ABY ZAMÓWIĆ NAKRYCIE GŁOWY - OSTATNI KRZYK MODY. MODYSTKA OWO NAKRYCIE WYKONAŁA ZUŻYWAJĄC 5 METRÓW WSTĄŻKI. KIEDY DAMA USŁYSZAŁA CENĘ, Z OBURZENIEM ZAWOŁAŁA: CO!!! 300 FRANKÓW ZA 5 METRÓW WSTĄŻKI??!! PANI CHYBA OSZALAŁA!! NA TO MODYSTKA KILKOMA SPRAWNYMI RUCHAMI ROZPRUŁA PIĘKNY CZEPEK, ZWINĘŁA WSTĄŻKĘ, PODAŁA OBURZONEJ DAMIE I POWIEDZIAŁA: ZAPŁATA JEST ZA MOJE UMIEJĘTNOŚCI I PRACĘ, WSTĄŻKĘ DAJĘ PANI GRATIS!!!

poniedziałek, 10 października 2016

Lawendowa poduszka na obrączki

Witam!! 

Wiem, że ostatnio rzadko tu bywam, ale niestety braknie mi czasu na pisanie postów. No i też za dużo nie mam do pokazywania, chyba że lubicie oglądać zdjęcia małego kotka w różnych pozach....

Do tego mamy nowego lokatora w domu, trzeba się trochę z nim bawić, karmić itp. - na to czas też się zużywa :)

Jakiś czas temu znajoma poprosiła mnie o zrobienie poduszki na obrączki. Poprosiła mnie jeszcze w sierpniu, ale przypomniało mi się o tym w połowie września. Ślub 8.10, ale pozostało mi tylko zeszyć dwa kawałki kanwy i doszyć tasiemkę. No i zdjęcia. 

Oto dokumentacja fotograficzna z postępów w haftowaniu.

 

 





Tu już zszyta poduszka :)



A tu na sali weselnej :) Wszyscy mogli ja podziwiać :)


Oczywiście nie muszę dodawać, że znajoma była zachwycona :) Co bardzo mnie cieszy. 

7 komentarzy:

Tłumacz

Archiwum bloga

Uszyj Jasia

Kołderki za jeden uśmiech