Obserwatorzy

DAWNO TEMU W PARYŻU MODNA DAMA UDAŁA SIĘ D MODYSTKI, ABY ZAMÓWIĆ NAKRYCIE GŁOWY - OSTATNI KRZYK MODY. MODYSTKA OWO NAKRYCIE WYKONAŁA ZUŻYWAJĄC 5 METRÓW WSTĄŻKI. KIEDY DAMA USŁYSZAŁA CENĘ, Z OBURZENIEM ZAWOŁAŁA: CO!!! 300 FRANKÓW ZA 5 METRÓW WSTĄŻKI??!! PANI CHYBA OSZALAŁA!! NA TO MODYSTKA KILKOMA SPRAWNYMI RUCHAMI ROZPRUŁA PIĘKNY CZEPEK, ZWINĘŁA WSTĄŻKĘ, PODAŁA OBURZONEJ DAMIE I POWIEDZIAŁA: ZAPŁATA JEST ZA MOJE UMIEJĘTNOŚCI I PRACĘ, WSTĄŻKĘ DAJĘ PANI GRATIS!!!

piątek, 16 czerwca 2017

Aniołek łobuziak, magnolia i julkowy nowy haft

Witam. 
Koniec roku szkolnego i koniec czerwca obfituje w pilne hafty do zrobienia. 
Jednym z nich jest aniołek na kartkę z okazji chrztu świętego, którą zamówiła koleżanka. Nie jest to jedtyny haft, który zamówiła, bo jeszcze mam dla niej robić metryczkę i kartkę z okazji urodzin, ale z tym już się nie pali. Chrzest jest na początku lipca, więc muszę skończyć przed urlopem. 

Do tego wymyśliłam, że wyhaftuje coś małego dla Julki wychowawczyni... Do tego nieduży haft dla Męża chrześnicy na urodziny, które będą w czasie naszego urlopu, więc mamy zamiar spotkać się z nią tuż przed wyjazdem. Przed urlopem musiałam też skończyć wianek ze stokrotkami. Sporo się tego nazbierało. Jak na razie nad wszystkim panuję. 

Na początek aniołek...




Została mi sukieneczka i stopy... No i kartkę potem zrobić, choć wcale nie mam pomysłu jak...

A to magnolia.




 Na dole, pod spodem będzie jeszcze jedna, mniejsza. Nie miałam żadnej kwadratowej ramki, bo zrobiłabym tylko tą jedną. A kwadratowy haft w prostokątną ramkę średnio pasuje włożyć. Śliczne są te magnolię. Jest jeszcze taka duża, którą sobie kiedyś zrobię. 

A to haft mojej Juli. Przerzuciła się na zwykłą kanwę i całkiem dobrze jej idzie. 
Trochę jej pomagam z konturami i półkrzyżykami, ale resztę dzielnie robi sama. 

Wybrała sobie całkiem spory haft, jak na pierwszy raz, ale nie chciałam zmienić zdania. Pomału sobie dłubie, ale dużo za jednym razem nie daje rady haftować... Cierpliwości jej brakuje. 




5 komentarzy:

  1. Też haftowałam te aniołki urocze są. Magnolia śliczna. Życzę powodzenia w realizacji projektów i wytrwałości dla Juli.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Też haftowałam te aniołki urocze są. Magnolia śliczna. Życzę powodzenia w realizacji projektów i wytrwałości dla Juli.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Tłumacz

Archiwum bloga

Uszyj Jasia

Kołderki za jeden uśmiech