Obserwatorzy

DAWNO TEMU W PARYŻU MODNA DAMA UDAŁA SIĘ D MODYSTKI, ABY ZAMÓWIĆ NAKRYCIE GŁOWY - OSTATNI KRZYK MODY. MODYSTKA OWO NAKRYCIE WYKONAŁA ZUŻYWAJĄC 5 METRÓW WSTĄŻKI. KIEDY DAMA USŁYSZAŁA CENĘ, Z OBURZENIEM ZAWOŁAŁA: CO!!! 300 FRANKÓW ZA 5 METRÓW WSTĄŻKI??!! PANI CHYBA OSZALAŁA!! NA TO MODYSTKA KILKOMA SPRAWNYMI RUCHAMI ROZPRUŁA PIĘKNY CZEPEK, ZWINĘŁA WSTĄŻKĘ, PODAŁA OBURZONEJ DAMIE I POWIEDZIAŁA: ZAPŁATA JEST ZA MOJE UMIEJĘTNOŚCI I PRACĘ, WSTĄŻKĘ DAJĘ PANI GRATIS!!!

czwartek, 6 lipca 2017

bujo czerwcowe

Witam wszystkich, lipiec się zaczął, au mnie jak zwykle zaległości. 
Ale tak wyszło - tyle miałam innych postów, że dopiero teraz udało mi się wcisnąć ten. 

Tu jeszcze końcówka maja, ale taka inna - podwodny świat. Niestety nie miałam kiedy pokolorować... 


Ostatni tydzień bardzo zwyczajny.


No i czerwiec. 

Strona tytułowa skromna, ale bardzo mi się podoba. 





I kolejne tygodnie czerwca. 





Ostatni tydzień roku szkolnego...


I końcówka czerwca, końcówka półrocza...


A tu próba na kartce w kropki... Super wygląda... 


No ale mój kalendarz posłuży mi pewnie do końca roku, więc muszę cierpliwie czekać. Nawet w kratkę, taki kolorowy i zapisany fajnie wygląda... 

2 komentarze:

  1. Podziwiam samodyscyplinę! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny pomysł z tymi bąbelkami :) Mnie również podoba się pierwsza strona. Brawa za wytrwałość. Sama nie prowadzę bujo, ale bardzo podoba mi się pomysł :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Tłumacz

Archiwum bloga

Uszyj Jasia

Kołderki za jeden uśmiech