Obserwatorzy

DAWNO TEMU W PARYŻU MODNA DAMA UDAŁA SIĘ D MODYSTKI, ABY ZAMÓWIĆ NAKRYCIE GŁOWY - OSTATNI KRZYK MODY. MODYSTKA OWO NAKRYCIE WYKONAŁA ZUŻYWAJĄC 5 METRÓW WSTĄŻKI. KIEDY DAMA USŁYSZAŁA CENĘ, Z OBURZENIEM ZAWOŁAŁA: CO!!! 300 FRANKÓW ZA 5 METRÓW WSTĄŻKI??!! PANI CHYBA OSZALAŁA!! NA TO MODYSTKA KILKOMA SPRAWNYMI RUCHAMI ROZPRUŁA PIĘKNY CZEPEK, ZWINĘŁA WSTĄŻKĘ, PODAŁA OBURZONEJ DAMIE I POWIEDZIAŁA: ZAPŁATA JEST ZA MOJE UMIEJĘTNOŚCI I PRACĘ, WSTĄŻKĘ DAJĘ PANI GRATIS!!!

piątek, 18 maja 2018

I Komunia Św. Julki

Jak mogliście się łatwo domyślić, nasza Juleczka przystępowała do I Komunii Św.
Z tej okazji obowiązkowo powstał hafcik, o którym wczoraj pisałam. 

Dziś w pełnej krasie...


Przygotowania zaczęły się już w piątek... Przystroiłam wazony...



Zrobiłam magnesy w podziękowaniu dla gości. 


W sobotę z samego rana ułożyłam kwiatki w wazonach i przygotowaliśmy stół...









A tu już zastawione...



No i nasza gwiazdeczka :) 


A tu my :)


Pogodę mieliśmy piękną - cieplutko i słonecznie... 
Wszystko przebiegło dobrze, na koniec był tort!! I pyszne lody :)

6 komentarzy:

  1. Piękną pamiątkę przygotowałaś, a stół cudnie przybrany. Widać, że impreza się udała :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna pamiątka i widać ze udana uroczystość

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna pamiątka i piękna oprawa uroczystości :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uma mesa muito bem posta e muitas felicidades para a menina.
    Um abraço e bom fim-de-semana.

    Andarilhar
    Dedais de Francisco e Idalisa
    Livros-Autografados

    OdpowiedzUsuń

Tłumacz

Archiwum bloga

Uszyj Jasia

Kołderki za jeden uśmiech