Obserwatorzy

DAWNO TEMU W PARYŻU MODNA DAMA UDAŁA SIĘ D MODYSTKI, ABY ZAMÓWIĆ NAKRYCIE GŁOWY - OSTATNI KRZYK MODY. MODYSTKA OWO NAKRYCIE WYKONAŁA ZUŻYWAJĄC 5 METRÓW WSTĄŻKI. KIEDY DAMA USŁYSZAŁA CENĘ, Z OBURZENIEM ZAWOŁAŁA: CO!!! 300 FRANKÓW ZA 5 METRÓW WSTĄŻKI??!! PANI CHYBA OSZALAŁA!! NA TO MODYSTKA KILKOMA SPRAWNYMI RUCHAMI ROZPRUŁA PIĘKNY CZEPEK, ZWINĘŁA WSTĄŻKĘ, PODAŁA OBURZONEJ DAMIE I POWIEDZIAŁA: ZAPŁATA JEST ZA MOJE UMIEJĘTNOŚCI I PRACĘ, WSTĄŻKĘ DAJĘ PANI GRATIS!!!

środa, 9 maja 2018

konwaliowa kartka urodzinowa - imieniny miesiąca

Witam wszystkich. Jestem, tylko tyle się dzieje, że nie mam czasu na nic... Jeszcze trochę a zapomnę, co pokazała, czego nie, wszystko mi się pomiesza i pokręci.

Dziś muszę wreszcie pokazać karteczkę, którą jak co miesiąc, zrobiłam na zabawę organizowaną przez Hanię - Imieniny miesiąca. 

Motywem przewodnim maja były oczywiście konwalie. 


Konwalię uwielbiam - chyba najbardziej ze wszystkich kwiatów,
 ale znaleźć ładny i szybki wzór było baaardzo ciężko. 
Do tego musiałam to zrobić na działce, w telefonie. 



W związku z tym haft nie bardzo mi się podoba, ale kartkę z nim zrobiłam. 



Ostatecznie nie wyszło aż tak źle... Zresztą sami oceńcie :)

5 komentarzy:

Tłumacz

Archiwum bloga

Uszyj Jasia

Kołderki za jeden uśmiech