Obserwatorzy

DAWNO TEMU W PARYŻU MODNA DAMA UDAŁA SIĘ D MODYSTKI, ABY ZAMÓWIĆ NAKRYCIE GŁOWY - OSTATNI KRZYK MODY. MODYSTKA OWO NAKRYCIE WYKONAŁA ZUŻYWAJĄC 5 METRÓW WSTĄŻKI. KIEDY DAMA USŁYSZAŁA CENĘ, Z OBURZENIEM ZAWOŁAŁA: CO!!! 300 FRANKÓW ZA 5 METRÓW WSTĄŻKI??!! PANI CHYBA OSZALAŁA!! NA TO MODYSTKA KILKOMA SPRAWNYMI RUCHAMI ROZPRUŁA PIĘKNY CZEPEK, ZWINĘŁA WSTĄŻKĘ, PODAŁA OBURZONEJ DAMIE I POWIEDZIAŁA: ZAPŁATA JEST ZA MOJE UMIEJĘTNOŚCI I PRACĘ, WSTĄŻKĘ DAJĘ PANI GRATIS!!!

poniedziałek, 21 maja 2018

Mini-wymianka z Liuciją z Litwy

Całkiem przypadkiem umówiłam się na mini-wymiankę z Liuciją  Litwy. 
Wymianka i naparstki bardzo cenne, bo nie miałam żadnego naparstka z tego kraju. 
A teraz mam już 3!!
Liucija nie zbiera naparstków "wyczynowo", tylko po 1-2 od znajomych z danego kraju, dlatego wybrała ode mnie tylko dwa, jeden dorzuciłam gratis. 



Otwieraniu takich kopert towarzyszą zawsze duże emocje, bo nigdy nie wiadomo co znajdę w środku... 




Takim oto sposobem moja kolekcja powiększyła się o nowy kraj. 

:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Tłumacz

Archiwum bloga

Uszyj Jasia

Kołderki za jeden uśmiech