Obserwatorzy

DAWNO TEMU W PARYŻU MODNA DAMA UDAŁA SIĘ D MODYSTKI, ABY ZAMÓWIĆ NAKRYCIE GŁOWY - OSTATNI KRZYK MODY. MODYSTKA OWO NAKRYCIE WYKONAŁA ZUŻYWAJĄC 5 METRÓW WSTĄŻKI. KIEDY DAMA USŁYSZAŁA CENĘ, Z OBURZENIEM ZAWOŁAŁA: CO!!! 300 FRANKÓW ZA 5 METRÓW WSTĄŻKI??!! PANI CHYBA OSZALAŁA!! NA TO MODYSTKA KILKOMA SPRAWNYMI RUCHAMI ROZPRUŁA PIĘKNY CZEPEK, ZWINĘŁA WSTĄŻKĘ, PODAŁA OBURZONEJ DAMIE I POWIEDZIAŁA: ZAPŁATA JEST ZA MOJE UMIEJĘTNOŚCI I PRACĘ, WSTĄŻKĘ DAJĘ PANI GRATIS!!!

piątek, 12 kwietnia 2013

Metryczka z misiem i motylki i wiosna ale z brakiem słońca

Chyba wiosna zawitała na dobre... jest tak ciepło i przyjemnie, mimo iż bez słońca..., ale już tak pachnie wiosną - taką zgnilizną, wilgocią... Od razu się chce gdzieś wyjechać... na działkę na przykład :) Julka by się bardzo ucieszyła, bo ciągle mówi, że jak będzie ciepło to ona na działce będzie to albo tamto... mnie też się chce jechać gdzieś, w sumie to gdziekolwiek... wczoraj jak przyszłam z pracy zabrałam Julkę i poszłyśmy na plac zabaw... niestety kropił lekko deszczyk, ale i tak było przyjemnie bo wreszcie ciepło!! Oby tak dalej...

A teraz trochę xxx. Dziś wreszcie mogę pokazać metryczkę dla małej Marysi, którą zrobiłam bardzo dawno temu, ale nie mogłam jej pokazać, bo nigdy nic nie wiadomo... ale wczoraj metryczka wreszcie trafiła do rączek Marysi i nawet jej się podobała, bo się długo przyglądała i chciała ją poślinić - Marysia ma 5 miesięcy. 



W sumie wyszła całkiem ładnie, ale chyba nie do końca mi się podobają te misie... Jak już będę robiła to tylko jednego - taką słodką baletnicę... Żadnego więcej! 

A to moje motylki - dwa, jeden nowy już z magnesem, drugi stary, zrobiony na zwykłej kanwie i podklejony kartonikiem. 

11 komentarzy:

  1. A mnie się misie podobają są urocze, no a motyle rewelacja cudowne

    OdpowiedzUsuń
  2. Hello

    I found your blog through Nurdan's.
    You have some lovely stitching on your blog.
    Your finish is so sweet and the butterflies are cute too.
    Happy stitching!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thanks a lot!! It is nice to read such words!! I've added your blog to my list and I will visited it :)

      Usuń
  3. misiak uroczy i fajniutki, więc nie mów hop :)
    magnesy pierwsza klasa i chyba kupić muszę plastikową kanwe aby kilka sobie stworzyć

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki!! Kanwę polecam, haft wychodzi na niej rewelacyjnie!!

      Usuń
  4. Misia z tej serii też jednego haftowałam, ale nie było źle tylko dość monotonnie. Motylki cudne - czym przyklejasz magnesy?

    OdpowiedzUsuń
  5. Pieknosci! Misiak uroczy a te motyki... :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Metryczka bardzo ładna, a motylki to chyba "odgapię", są super! Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Tłumacz

Archiwum bloga

Uszyj Jasia

Kołderki za jeden uśmiech